روزانہ سونٹھ کھانے سے کیا ہوتا ہے؟ اس کو استعمال کرنے کے مختلف ایسے طریقے جو آپ کو بھی معلوم نہیں۔۔۔ جانیں اس کے 7 زبردست فائدے

ہر کوئی یہی چاہتا ہے کہ صحت بھی اچھی ہو اور خوبصورتی بھی مگر اس ایسا بہت کم ہوتا ہے کیونکہ آج کل لوگوں کے پاس اپنا خیال رکھنے کا وقت کم ہی ہوتا ہے لیکن۔۔ روزانہ ایک چھوٹا چمچ سونٹھ آپ کی بڑی مشکلیں آسان کرسکتا ہے ۔ کے-فوڈز کی جانب سے آپ بھی جانیں سونٹھ کو استعمال کرنے کے مختلف طریقے اور 7 بڑے فائدے جو آپ کو بھی معلوم نہیں ہوں گے۔

سونٹھ میں اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں اس کے علاوہ بیٹا کیروٹن، ایسکوربک ایسڈ، فائبرز اور پروٹینز پائے جاتے ہیں جو کہ ہمیں مخلتف صحت اور بیوٹی کے مسائل میں فائدہ دیتے ہیں۔

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کے بال گرنا بند ہو جائیں ۔ یہ لمبے، گھنے اور چمکدار نظر آئیں تو ایک چمچ سونٹھ کو دو چمچ ناریل کے تیل میں مکس کرکے بالوں میں لیپ بنا کر لگا لیں اور آدھے گھنٹے بعد دھو لیں۔ یہ روزانہ استعمال کریں اس کا کوئی نقصان نہیں بلکہ آپ کے بالوں میں خشکی بھی ختم ہو جائے گی اور جوئیں بھی بھاگ جائیں گی۔

چہرے پر ایکنی کی وجہ سے پریشان ہیں تو ایک چمچ سونٹھ میں ایک چمچ دودھ مکس کریں اور چہرے پر لگا لیں اور بیس منٹ بعد دھو لیں، یہ ایک اچھا ٹونر بھی ہے اور ایکنی کو ختم کرنے کا سستا علاج بھی ہے۔

کھانے کے بعد بدہضمی کی شکایت سے بچنا چاہتے ہیں تو ہر کھانے سے آدھے گھنٹے پہلے ایک چھوٹا چمچ سونٹھ نیم گرم پانی کے ساتھ پھانک لیں، یہ آپ کو کھانا جلد ہضم کرنے اور بد ہضمی سے بچانے میں مدد دیتا ہے۔

Sharing is caring!

Categories

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *