مجھے شائستہ سے علاج کروانا بہت پسند آیا ۔۔ وہ کون سی اداکارائیں ہیں جنہوں نے چہرے کو خوبصورت بنانے کے لئے ڈاکٹر شائستہ لودھی سے ٹریٹمنٹ کروائے

اداکارائیں اپنی خوبصورتی کو سب سے زیادہ پسند کرتی ہیں کیونکہ سکرین پر حسین نظر آنے کے لئے خوبصورت بھی بننا پڑتا ہے اور کئی قسم کے ٹریٹمنٹ بھی لینے پڑتے ہیں۔ ہماری شوبز اداکارائیں بھی بیوٹی ٹریٹمنٹ لیتی ہیں۔ ہماری ویب سے آپ بھی جانیئے وہ کون کون سی اداکارائیں ہیں جنہوں نے ڈاکٹر شائستہ لودھی کی اسٹیتھک کلینک سے بیوٹی ٹریٹمنٹ کروائے ہیں۔

مشہور اداکار حرا مانی نے بھی شائستہ کی کلینک سے میسو فیس فار گلو اینڈ اوپن پور ٹریٹمنٹ کروایا جس کے بعد ان کی جلد پر نکھار آگیا اور اب یہ زیادہ میک اپ بھی نہیں کرتی ہیں کیونکہ انہوں نے ڈاکٹر شائستہ سے اسکن میک اپ کروایا ہوا ہے۔

مشہور اداکارہ منال خان جو کہ آج کل احسن خان کے ساتھ خبروں کی زینت بنی ہوئی ہیں انہوں نے بھی ڈاکٹر شائستہ سے فیشل گلو ان ٹریٹمنٹ کروایا ہوا ہے جس کی وجہ سے یہ اتنی پرکشش دکھائی دیتی ہیں۔

اداکارہ کبری خان نے بھی ڈاکٹر شائستہ سے اسکن اینڈ ہیئر گروتھنگ ٹریٹمنٹ کروایا تھا جس کی وجہ سے ان کی جلد چمکدار اور بال گھنے ہو گئے ہیں۔

Sharing is caring!

Categories

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *